64. den

Včera večer se mi vůbec nelíbila vyhlídka na raní vstávání a cestu do Londýna, ale nakonec jsem se přemluvila a koupila si jízdenku na dnešní vlak.

Když jsem se dneska ráno probudila, tak jsem se zhrozila, že jsem zaspala. Naštěstí to byla jen moje domněnka a vstávala jsem na čas. Potom jsem se autobusem dostala na vlakové nádraží, kde jsem se sešla s Estonkou a společně jsme dojely do Londýna.

Nejprve jsme se chtěly jít podívat do národní galerie na Trafalgar square, ale trochu jsme bloudili, jelikož Google mapy našly jinou galerii, ale nakonec jsme se tam nějak dopotácely.

Potom jsme prošly Covent Garden a obrovským Apple Market, kde ale jablka neprodávali.

Potom jsme autobusem popojely do Britského muzea. Před ním jsme si vystály dlouho frontu na kontrolu tašek, ale naštěstí ubíhala rychle.

Samotné muzeum je úplně obrovské, takže jsme prošly jen kousíček.

Potom jsme ještě navštívily Camden Town a hlavně místní Camden Market, abychom si daly něco mezi obědem a večeří.

A naší poslední zastávkou bylo King’s Cross a nástupiště 9¾ z Harryho Pottera, u kterého, jak se dalo očekávat, byla obrovská fronta a na vstup do tematického obchodu jste si museli počkat. Takže to jsme vzdaly, zašly na kafe do Costa Coffee (jen Estonka, já kafe nepiju) a stihli dřívější vlak do Milton Keynes.

Autobusy nás dneska překvapivě nepozlobili, na nádraží jsme jeden doběhly a pak už jsme jen dojely domů a na mě čekala pořádná porce marocké večeře od sestry naší host mum.